Honda CR-V gebruikte beoordeling | 2012-2014
Graham Smith een overzicht van de 2012, 2013 en 2014 Honda CR-V als een gebruikt te kopen.
Honda was een early adopter in het veld SUV en de vierde generatie CR-V vast aan de blauwdruk.
nieuwe
Een geweldige all-rounder voor de huidige gemiddelde gezin, de SUV is een aantrekkelijke mix van functionaliteit, flexibiliteit en comfort dat voegt ook de veiligheid, rijeigenschappen en prestaties van de sedans en luiken we gebruikt om te bevorderen.
Bij Honda, een early adopter van het genre, kwam met de eerste CR-V in 1997 het segment was niet zo druk als het nu is. Ondanks de hevige concurrentie, de vierde generatie CR-V had veel fans toen het aankwam in 2012.
Zij zitten met dezelfde succesformule van een high-riding, compacte wagen. Er waren drie modellen, voor-en all-wheel drive, en benzine- en dieselmotoren. Het huisje had een ruime accommodatie voor vijf volwassenen met hun spullen, waren het dashboard en de console goed aangelegd en de controles waren gemakkelijk te gebruiken.
Initial motor opties waren benzine fours van 2,0-liter en 2,4-liter. Honda gereageerd op de groeiende vraag naar diesel in 2013.
Eigenaren we geraadpleegd over het algemeen hadden veel lof voor hun auto's.
Prestaties van de handen en voeten was bescheiden, met name de kleinere motor, die zou kunnen voelen uitgerekt wanneer volledig geladen. De 2,2-liter turbodiesel bracht een lager brandstofverbruik, maar ook de rijeigenschappen die wordt geleverd met diesel koppel.
De transmissie keuzes voor alle motoren waren een handgeschakelde zesversnellingsbak of een vijftraps automatische. Enkele andere merken geplakt diesel kopers met handgeschakelde versnellingsbakken, maar Honda deed het juiste ding, optioning de 2.2 met de vijf-snelheid auto voor een prettige rijervaring. Als Honda was laat met zijn diesel het niet missen op een wagen zonder de kosten en het gewicht van AWD.
Als gevolg kopers kunnen kiezen voor een eenvoudiger voorwielaangedreven model, evenals die met de on-demand vierwielaandrijving.
Nu
Honda is al lang bekend om zijn design geweest en de kwaliteit op te bouwen, en dit Thaise gebouwde CR-V werd op soortgelijke wijze hoog gewaardeerd.
Eigenaren we geraadpleegd over het algemeen hadden veel lof voor hun auto's. De belangrijkste klachten die uit ons onderzoek kwamen, waren dat de airconditioning is niet geweldig, en de prestaties van de 2.0-lite benzinemotor is voldoende, maar niet spannend.
De CR-V is geen off-roader.
In sommige opzichten heeft Honda een conservatieve benadering van de vierde generatie, zoals het vasthouden van een conventionele automatische transmissie, terwijl anderen in new-age alternatieve auto's, zoals de dubbele koppeling voorbeelden en CVT ondergedompeld.
Dat is goed nieuws voor degenen die niet overtuigd door de nieuwe auto's - ze niet hoeven te maken over de glitches die zijn teistert de nieuwkomers.
De CR-V is geen off-roader, dus op hun hoede voor elke auto die lijkt te zijn gebruikt worden op die manier. Het beste wat te doen is om weg te lopen, er zijn enorm veel CR-Vs die er zijn die goed zijn behandeld en zij zijn degenen te zoeken.
Controleer ook voor een dienst record dat toont de auto is goed onderhouden.
Uitspraak
Smithy zegt
klinkt het algemeen SUV keuze voor de familie on the move.
eigenaren zeggen
Jim Adams: We hebben een 2,0-liter VTi en het is OK, maar niet uitstekend. Het is lawaaierig, guzzles brandstof, de airco is slecht en de cabine voelt goedkoop.
Zal Davidson: Afgezien van de airco, dat is onzin, we willen onze 2,0-liter VTi-L. Over het algemeen is comfortabel, presteert goed en is betrouwbaar gebleken.
George Hodgson: Ik kocht mijn 2011 2,4-liter VTi AWD-L nieuw en het is geweldig. Het is goed om te rijden, is zuinig en de cabine is ruim.
Helen Burns: We hebben een 2,0-liter VTi en vinden het prettig in de stad en mooi op de snelweg, maar de versnelling is niet groot. De cabine is ruim en comfortabel, maar de airco is niet erg krachtig.
Jill Robertson: We hebben een 2,0-liter VTi-S FWD en we denken dat het een grote familie auto. Hij rijdt goed en is comfortabel, maar kon met meer macht.
No comments:
Post a Comment