Saturday, September 24, 2016

Hyundai i30 gebruikt beoordeling | 2012-2014

Hyundai i30 gebruikt beoordeling | 2012-2014

Graham Smith een overzicht van de 2012, 2013 en 2014 Hyundai i30 als een gebruikt te kopen.

Hyundai hatch's value proposition is nog steeds sterk. Schande over de radio.

nieuwe

Toen de eerste i30 in 2007 kwam, getypeerd Hyundai vooruitgang als een maker van de kwaliteit, betrouwbare auto's en verdiende Carsguide's Car of the Year gong dat jaar. Het was een moeilijke act om te volgen, maar Hyundai ging een beter wanneer het een nieuw langer, breder en lager model in 2012 gelanceerd.

De nieuwe reeks van vijf-deur doorgeefluiken begonnen met de Active, stapte op de Elite en gegarneerd met de Premium en de afmetingen begiftigd een ruimere cabine en een grotere bagageruimte.

De 1.8-liter multipoint brandstof-ingespoten benzine vier, geleverd vrij pittige prestaties. De 1.6-liter common-rail turbodiesel overgedragen.

De nieuwe generatie i30 was een indrukwekkende stap voorwaarts van een reeds fatsoenlijke auto.
Goed nieuws kwam in de transmissie opties - Weg waren de handgeschakelde vijfversnellingsbak en vier-snelheid auto, vervangen door zes-speeders veel beter geschikt voor de motoren. De auto had ook een sport-shift-functie.

Op de weg van de benzine-versie was lenig en wendbaar en demonstreerde geruststellend grip en balans. De diesel was ook indrukwekkend, sterk verbeterd door de toevoeging van de zes-snelheid auto. All-round de nieuwe generatie i30 was een indrukwekkende stap voorwaarts van een reeds fatsoenlijke auto.

Nu

In de lancering van de 2012-versie, Hyundai deed veel moeite om te zeggen had gebenchmarkt is tegen de VW Golf.

De belangrijkste aantrekkingskracht van Hyundai vanaf het begin was de betaalbare prijzen en lange garantie, en dat geldt nog steeds. De prijsstelling van een preloved i30 is over het algemeen scherp en de vijf-jaar / onbeperkte km garantie is overdraagbaar aan de nieuwe eigenaar, die geruststellend kan zijn.

Wees voorzichtig als u een ex-huurauto koopt en het denken van de overdracht van de garantie op. Hyundai beperkt het toepassingsgebied van auto commercieel gebruikt, zoals huurders, te 130,000km.

Defecte elektra hebben lang veroorzaakt frustratie en terwijl de i30 is goed gebouwd is het de moeite waard om te zorgen dat alles werkt op de auto voordat je hand over je geld.

Controleer de radio, omdat de bron van de meeste van de negatieve opmerkingen over de i30 was de radio-ontvangst, wat de meeste eigenaren het eens is slecht. Er is niet veel dat je kunt doen.

Zorg ervoor dat de auto die u van plan bent om te kopen is onderhouden volgens de aanbevelingen van Hyundai door het controleren van de staat van dienst.

Uitspraak

Smithy zegt

Goed gebouwd en betrouwbaar, de i30 is zeker de moeite waard om op uw boodschappenlijstje.

eigenaren zeggen

Glenn: Onze i30 is fantastisch geweest. We hebben geen enkel probleem gehad. Het is comfortabel, rijdt goed en heeft goede prestaties. Het enige ding dat niet perfect is de radio-ontvangst.

Raymond Setiawan: We kochten onze i30 tweede-hand met 90,000km op. Het heeft nu 140,000km en we hebben geen problemen gehad. Het loopt soepel en is zuinig. De enige nadelen zijn de ongemakkelijke voorstoelen op lange reizen.

Tony Van Galen: Onze i30 is een geweldige auto om te rijden. Het is betrouwbaar en zeer zuinig geweest. Het is comfortabel en ruim en heeft voldoende vermogen voor de openbare weg. De enige problemen hebben met de elektronische stabiliteitscontrole, de slechte radio-ontvangst en de klok, die de juiste tijd niet bezit geweest.

Kenneth: Gezien mijn diesel i30 heeft minder dan 100.000 km op de klok. Het is een droom om te rijden, comfortabele, zuinige en past bij mijn 192cm frame.

Sharon Court: Ik ben erg blij met mijn Active diesel auto. Het is ruim en comfortabel en de prestaties en zuinigheid zijn uitzonderlijk. De enige kritiek is de radio-ontvangst, maar ik verbeterd dat door het hebben van een antenne van een Ford aangebracht, die een echte verbetering gemaakt.

John O'Brien: We kochten de i30 voorafgaand aan de Toyota Corolla, VW Golf en Mazda3 na vergelijking van de prijzen, bedrijfskosten en rijdynamiek

Frank Graaf: De rit in mijn Premium is te hard, de prestaties ontbreekt en het brandstofverbruik te hoog is. Oh, en de radio-ontvangst is zielig.

No comments:

Post a Comment