Saturday, September 24, 2016

Subaru Outback gebruikt beoordeling | 2009-2014

Subaru Outback gebruikt beoordeling | 2009-2014

types stad kan off-road in Subaru's high-riding wagon wagen.

nieuwe

Het idee van een high-riding stationwagon met beperkte off-road-capaciteiten leek een slimme toen Subaru introduceerde de Outback. Immers, niet iedereen wilde ernstige bush-bashing te gaan en de meeste SUV kopers wilden de hoge zitpositie wordt geboden door SUV's.

Op basis van de middelgrote Liberty wagen, de Outback gaf hen extra rijhoogte, specifieke afstelling van de ophanging, verschillende wielen en banden en wat tweaken van de elektronica in de anti-blokkeersysteem en diffs.

Het leek de ideale optie voor stedelingen die wilden de bus tour in comfort.

Net als bij eerdere Outbacks, werd de vierde generatie model in 2009 sterk gelieerd aan de Liberty.



De Outback is langer en breder dan het vorige model, met een langere wielbasis. Met de toegenomen afmetingen kwam extra binnenruimte, in het bijzonder voor de achterpassagiers.

De belangrijkste verschillen van de lagere-riding Liberty waren de hoge rijhoogte, wat extra body bekleding om het te beschermen tegen de schokken en krassen die onvermijdelijk komen met een bus het leven, en een aantal nieuwe bumpers toe te voegen aan de differentiatie.

De nieuwe Outback zat 70 mm hoger dan de Liberty, waardoor het 13 mm meer bodemvrijheid gaf voor die verder gaan dan de zwarte top.

Mechanisch, de Outback verschilde van de Vrijheid met zijn herziene ophanging setup om de hogere rijhoogte en off-road gebruik aan te passen. De wielen en banden waren meer geschikt is voor het beoogde gebruik.

Er waren drie motor opties: een zuinige 2.5-liter vier, een zippy 3,6-liter zes en een 2,0-liter turbo-diesel-vrek, allemaal in boxer configuratie.

Kopers van de turbo diesel werden aanvankelijk opgezadeld met een zes-versnellingsbak en in 2013 kreeg de optie van een continu variabele transmissie. Die gaan voor de benzine vier had de keuze van de handgeschakelde zesversnellingsbak of een CVT en die kiezen voor de 3.6 kreeg een vijf-snelheid auto. Rijden was natuurlijk door alle vier wielen hele tijd.

Een nadeel in een voertuig ogenschijnlijk ontworpen met bush gebruiksgemak in het achterhoofd was het tijdelijke reservewiel.

In 2012 voegde Subaru aan haar toch al indrukwekkende arsenaal veiligheid door het vrijgeven van het gezichtsvermogen crash mitigatie. Electronics gecontroleerd wat er gaande was rond de auto en overrode remmen of gas naar een mogelijke botsing te voorkomen. Het kwam standaard op Premium-modellen met benzinemotor.

Nu

De Outback is een sound design en weinig gaat mis mee. Echter, het is een goed idee om het te controleren op schade wordt gebruikt off-road, met name door een eigenaar die heeft geprobeerd te duwen buiten haar redelijke grenzen.

Het is de moeite waard om de auto op een takel, zodat je een mooi uitzicht op de onderkant voor tekenen die wijzen op bush-bashing te krijgen.

Controleer ook voor olie en koelvloeistof lekkages rond de motor, en maak de gebruikelijke controle van de auto's staat van dienst. Onderhoud is gepland op intervallen van 12,500km. De distributieriem op 2,5 te worden vervangen 125,000km of vijf jaar.

Wanneer de test-besturen van een auto uitgerust met de CVT horloge op tekenen van aarzeling, stijgende of hardheid. In de handgeschakelde zesversnellingsbak er met name ook de eventuele terughoudendheid op de 2-3 shift.

Eigenaren melden dat het moeilijk kan zijn om de 2-3 verschuiving te maken zonder de koppelingspedaal in voor een relatief lange tijd. Zonder te doen dat de transmissie kan stribbelen in plaats van op rolletjes in de versnelling.

Uitspraak

Smithy zegt

Goed op weg en uit, zonder dat het grootste deel van een normale SUV.

eigenaren zeggen

Warwick Allen: De 3.6r is briljant. Ik hou van de prestaties, de wendbaarheid op bochtige wegen, de CVT is geweldig en het is comfortabel.

Barry Dobson: I highly beoordeel mijn 2011. Het zal niet branden uit de hoons met de CVT, maar het is geweldig voor de economie. Ik hou van de bodemvrijheid en de AWD werkt goed in de sneeuw.

Hillary Atkinson: We kochten onze 2010 2.0 diesel, omdat we leven in het land en wilde een auto die veilig op onverharde wegen was. We houden ervan. Het is comfortabel, stil, zuinig, krachtig en verbazend op gladde wegen.

Nancy Billings: We hebben een 2012 2.5i. Het heeft grote beenruimte voor en achter en een ruime bagageruimte. Wij willen de tractie met all-wheel drive; het behandelt onverharde wegen en zand zeer goed.

Jim Adams: Ik ben teleurgesteld met mijn 2010 Outback, die een aantal vervelende problemen heeft gehad. Er was een intermitterende rammelaar in een vent die een lange tijd nam voor de dealer op te lossen, maar het meest vervelende is het kernpunt bij het wisselen van de tweede naar de derde plaats in de zes-versnellingsbak als je niet de koppeling voor ten minste houden drie seconden. Het is een langzaam gesynchroniseerde probleem, maar Subaru vertel me het is normaal.

No comments:

Post a Comment