Suzuki Kizashi gebruikte beoordeling | 2010-2014
Graham Smith een overzicht van de 2010, 2011, 2012, 2013 en 2014 Suzuki Kizashi als een gebruikt te kopen.
Suzuki produceerde een mid-size sedan die blijft leven tot de reputatie van de maker voor engineering en kwaliteit.
nieuwe
Suzuki werd ooit beschouwd als iets van een excentrieke in de auto ter wereld met zijn bijna microscopisch kleine auto's en vier-wheel drives die relatief beperkte aantrekkingskracht gehad. Dat is veranderd in de afgelopen tijd als het bedrijf nieuwe modellen met een veel bredere aantrekkingskracht, zoals de Swift en Grand Vitara ontketend.
De Kizashi, in 2010 gelanceerd als zijn intrede in het midden-en kleinbedrijf markt, werd onmiddellijk geprezen voor zijn verfijning en op-straat manieren.
Er waren drie varianten van de sedan, de voorwielaandrijving XL en XLS, en de all-wheel drive Sport. De XL en XLS werden vervangen door de Touring en de Prestige een jaar later.
Op de weg was de Kizashi indrukwekkend rustig en verfijnd.
De styling was aangenaam en aantrekkelijk, de lijnen netjes en goed uitgebalanceerde proporties.
Binnen, het was heel ruim voor vier volwassenen en was goed ingericht met voldoende mogelijkheden.
De enige motor was typisch Suzuki, een juweel-achtige 2,4-liter viercilinder die stak een fatsoenlijk 131kW / 230 Nm. Het was glad en geleverd veel punch als dat nodig is.
De standaard versnellingsbak was een continu variabele transmissie en er was een optionele handgeschakelde zesversnellingsbak voor de front-drivers.
De Kizashi kan worden gekocht met vertrouwen zal er geen ernstige problemen.
Op de weg was de Kizashi indrukwekkend stil en verfijnd, met een uitstekende straat manieren en goed uitgebalanceerde handling. Het was een all-round indrukwekkende auto.
Nu
Eigenaren vertellen ons dat ze zijn in de belangrijkste tevreden zijn met hun Kizashis; weinig te melden eventuele problemen bij allen. Typisch de vroegste voorbeelden zal tot 100.000 km, wat hen prime vooruitzichten voor gebruikte auto kopers maakt.
Gezien Suzuki's welverdiende reputatie voor techniek en bouwkwaliteit, kan de Kizashi worden gekocht met vertrouwen zal er geen ernstige problemen.
Een kwestie heeft betrekking op de verf, met name rood, die blijkbaar vrij gemakkelijk zacht en chips. Controleer op steenslag, en misschien vraag de verkoper om het te herstellen vóór de ondertekening uit op de deal.
Suzuki motoren, hoewel hoog aangeschreven, hebben behoefte aan goede zorg aan hun best in het bijzonder op de lange termijn te produceren. Controleer de auto die u denkt aan het kopen is goed onderhouden en onderhouden volgens de aanbevelingen van Suzuki's.
Als een CVT, is de transmissie niet rijden als een conventionele auto en zijn zwakheden kunnen sommige mensen afschrikken. Als test rijden, zorg ervoor dat u tevreden bent met de manier waarop de CVT opereert en de nota, bijvoorbeeld, huiverend bij het opstijgen of versnellen, aarzelend etc.
Uitspraak
Smithy zegt
Verfijnde, betrouwbare en belonen van middelgrote sedan nu in de bloei van zijn leven.
eigenaren zeggen
Joe - De Kizashi is zeer solide en zeer goed in elkaar gezet en ik heb nog nooit een punt van zorg met mijn 2013 Sport gehad.
Ron Hyams - Ik heb meer plezier gehad van mijn 2012 Sport is dan een van de vier Mazda ik bezat. Het is comfortabel, voelt zich veilig, het interieur is alle soorten, en ik hou van het gemak van de selectie van all-wheel drive voor extra veiligheid op natte wegen. Ik heb nog nooit een CVT gehad, maar het is geweldig.
Ron Stott - Onze 2011 Sport is de beste auto die we in handen hebben in 40 jaar van het rijden vele lokale en Europese merken. Het is leuk om te rijden in de AWD. Het is perfect in evenwicht gehouden door middel van de aandrijflijn, heeft voldoende vermogen, is rustig op de weg en heeft een kwaliteit interieur met een grote ondersteunende voorstoelen voor lange reizen. Het brandstofverbruik is in de laag naar hoog 7.0L / 100km bereik. De auto is niet een probleem in 60.000 km had.
M. Mathew - kocht ik een 2010 XLS in het begin van 2011 en het heeft niet gemist een beat. Ik heb alleen de batterij en de banden vervangen en het heeft meer dan 90,000km gedaan. Het is een beetje traag uit de startblokken en ik zou het niet erg beter brandstofverbruik, maar het voelt solide.
Chris Darby - Ik kocht een 2012 Kizashi met de CVT en tot nu toe ben ik erg blij mee, hoewel het alleen heeft gedaan 60.000 km. Het voert OK, is goed op brandstof, is solide, veilig en handvatten goed. Het lijkt van goede kwaliteit met uitzondering van de verf, die heel gemakkelijk chips zijn.
Jennifer Hill - Ik ben eigenaar van een 2010 AWD model en over het algemeen ik hou ervan. Het ziet er goed en handgrepen prachtig op land drives met de AWD. Alles over de rijpositie werkt goed voor mij; de stoel is comfortabel, het stuurwiel audio en cruise control etc. zijn allemaal eenvoudig te gebruiken zonder mijn ogen van de weg. De beenruimte achterin is niet geweldig, maar mijn voornaamste klacht is met de CVT, die ik in het bijzonder een hekel. Ik had liever een handleiding, maar het was niet beschikbaar in de AWD-model. Hoewel het is goed verzorgd het heeft rammelaars rond het dashboard en de deuren ontwikkeld.
Hugh Wilkinson - My 2012 Sports heeft me nooit teleurgesteld. Ik heb het meest onder de indruk van de betrouwbaarheid ervan geweest. Ik geniet van het rijden en heb nog nooit problemen met de CVT gehad. Ik kan niet beter dan 11.8L-12.4L / 100km in de stad, en 7.7L-8.4L te doen op de openbare weg. De voorruitstijl belemmert visie en nam een beetje wennen.
Kevin Connell - Ik heb een handleiding Touring sedan eigendom bijna drie jaar. Het heeft mijn verwachtingen op alle gebieden overschreden en ik kon niet gelukkiger zijn met het. De bouwkwaliteit, prestaties, handling en comfort zijn allemaal uitstekend. Het heeft een zeer solide gevoel over en is moeiteloos en zeer rustig op de snelweg reizen. Ik krijg constant 6.5L / 100km of beter op lange reizen. Het beste van alles wat het uiterst betrouwbaar is geweest.
Peter Mayne - Ik heb mijn XLS auto had bijna zes jaar en hebben behandeld 92,000km. Er is niets mis mee gegaan. Er zijn geen vervangingskosten behalve de batterij is. We zijn op de originele banden, remblokken en remschijven. Het weggedrag, de rem- en algemene comfort zijn uitstekend, en de CVT heeft een onmiddellijke reactie op de versnelling wanneer nodig.
Glen Morgan - Mijn ouders zijn erg blij met hun Kizashi en zou niet aarzelen om een andere te kopen. Van de 10 auto's die hij heeft bezeten, mijn vader zegt dat dit is veruit de beste, de algemene kwaliteit en de afwerking is goed, de motor heeft genoeg por, vooral op bochtige, bergop wegen.
Barry Johnson - Ik heb een 2013 Kizashi, De bouwkwaliteit lijkt zeer goed, zonder piepen, rammelaars of problemen van welke aard ook. Het brandstofverbruik is 7.5L- 8,0 l / 100 km in het stadsverkeer en 5,8 l / 100 km snelweg. De 2,4-liter motor heeft enorm veel kruiden voor mij, hoewel de CVT de neiging om te zitten en draaien veel en dus versnelling wordt gedempt. De besturing is zeer direct en de behandeling is verbazingwekkend, met bochten snelheden van ruim boven het gemiddelde gezin draagstoel. CVT overige is het enige probleem is dat onderhoud is duurder dan vele andere Japanse voertuigen. Ik ben van plan om het voor vele jaren te houden
No comments:
Post a Comment